H2-Advance

اینجا دریچه ای است برای نگاهی دیگر به المپیاد

H2-Advance

اینجا دریچه ای است برای نگاهی دیگر به المپیاد

آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی کشور طی روزهای نهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه سال 1393 مطابق جدول زیر برگزار می گردد. شایان ذکر است دانش آموزانی که در این مرحله پذیرفته نشده اند می توانند از روز چهارشنبه 28/12/93 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سناد از وضعیت آزمون خود آگاهی یابند. ضمناً شماره تماس های 22010404- 021 جهت ارائه اطلاعات لازم پاسخ گوی شما می باشند.


المپیاد دوره روز تاریخ ساعت شروع
فیزیک بیست و هفتمین سه شنبه 9/2/93 08:30
زیست شناسی هفدهمین سه شنبه 9/2/93 08:30
کامپیوتر* روز اول بیست و چهارمین سه شنبه 9/2/93 14:00
کامپیوتر*روز دوم بیست و چهارمین چهار شنبه 10/2/93 08:30
شیمی بیست و چهارمین چهار شنبه 10/2/93 14:00
ریاضی*روز اول سی و دومین پنج شنبه 11/2/93 08:30
نجوم واخترفیزیک دهمین پنج شنبه 11/2/93 14:00
ریاضی*روز دوم سی و دومین جمعه 12/2/93 08:30
ادبی بیست و هفتمین جمعه 12/2/93 14:00

توجه: * آزمون المپیادهای کامپیوتر و ریاضی در دو نوبت به شرح جدول فوق برگزار می گردد. توضیح این که در آزمون مرحله اول المپیادهای علمی کشور سال تحصیلی 93-92 که در 7 رشته ریاضی، شیمی، اخترفیزیک، کامپیوتر، فیزیک، زیست شناسی و ادبیات در بهمن ماه سال جاری و با شرکت 154774 نفر از دانش آموزان علاقه مند سراسر کشور در این رویداد علمی برگزار شد، حدود 8999 نفر به مرحله دوم که به صورت نیمه متمرکز در مراکز استان ها برگزار می شود راه یافتند که از این میان قریب به 300 نفر به دوره ویژه آموزش تابستانی باشگاه دانش پژوهان جوان که تیرماه سال 1393 در تهران برگزار می شود راه خواهند یافت.

نظرات  (۶)

سلام من میخواستم تابستان امسال بخونم.برای مراحل اول و دوم چی بخونم؟؟لطفأبه ایمیل من بفرستید.(سال اول دبیرستان هستم و مرحله اول قبول شدم)
  • مرتضی میرزایی
  • من که دور اولو قبول شدم ان شاءالله دور دومم میرم بالا
    پاسخ:
    انشاالله
    من هنوزم موفق نشدم نتیجه آزمونمو ببینم من زیست شرکت کردم ولی سایت اعلام نتایجو اصلا پیدا نمیکنم
    پاسخ:
    این سایت : ysc.ac.ir
    اینم اسامی قبولی های مرحله یک زیست : لینک دانلود
    پس چرا سایت نتایجو باز نمیکنه؟؟؟؟؟
    مشکل داره؟؟؟؟
    پس چرا نیومد؟؟؟؟

    نتایج هجدهمین دوره کی میاااااااااااااااااااااد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:

    نتایج تا آخر این هفته (احتمالا چهارشنبه سوری) میاد ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی